Pages


Горчива радост

2005
one day before new year eve
by galina borissova

Тази година зимата дойде много късно
Имам много копнежи
Спомените ми за миналото са откъслечни
Загубила съм представа как изглеждат
Опитвам се да ги визуализирам
Представям си че ме прегръщаш
не с отворени ръце за прегръдка
Това е защото ръцете ти са заети
С отмаляла тъга ще дойда при теб
С изненада ще ме посрещнеш
Земята ще разпръсне цветове
Къде се загуби сред лятото?
Спомням си за тебе, но не с болка
Като избелелите картини на Секстинската капела
Харесвам лятото
И дългите разходки по плажа
Толкова е истински да усещам тялото си
Да ходя с развети от вятъра дрехи и да се радвам на загорялото си лице
Вярвам много в чудеса!
И вярвам в силата на обичта.
Вярвам, че ако желая нещо много- то ще стане истина
Жалкото е когато не знам какво точно искам
Дядо Коледа ме разсмива! Толкова е дебел!
Той ще ми донесе моето желание
Важното е да знам какво искам
А дали то ще се случи, това няма значение
Важното е да имам желания
Моите приятели китайците казват, че няма нищо по-тъжно от това да се сбъднат мечтите ни.
Зная,че лятото ще дойде пак
И пролетта ще пее песни за спомените
Понякога те са изумително отчайващи
Понякога осъдително привлекателни
Но винаги са големи
Ех! Сладка печал! Моя горчива радост!
Как бих могла да те изоставя?
Толкова ме привличаш…

2 comments:

stefan galibov said...

Хората изплозват мечтите си различно. Едните знаят какво точно искат и стъпките, за да го постигнат. Други не знаят какво искат, и въпреки това им се случва точно това, което биха си пожелали, но не са. При трети мечтите се разминават с времето, в което са пожелани. И когато дойдат, вече не са необходими, защото всичко наоколо и вътре в теб се е сменило и имаш чувството че съдбата ти се подиграва...

Galina Borissova said...

тъжно е ако мечтите дойдат, а желанията вече са си отишли...това разминаване...но китайците казват: "Няма нищо по тъжно от това , да се сбъднат мечтите ни", и ако те са прави, то няма за какво да се безпокоим