Pages

снимка - Виктор Влаеску

SWEET SORROW (dedicated to M. S.)
28th of December 2001/ 13:33

This year the winter came early.
My longings for you are frozen.
I picture you, arms put in your pockets.
Not arms open for hug. It is because of cold.
With joy you came to me,
With joy I came to you,
But the earth didn't burst into blossom, but into burst up.
Where the winter did take you now?
I remember you all the time.
As though you bring to me more sore time.
I started like the winter.
It is so romantic to feel the cold outside.
It is in unison with my inside.
Do you believe in miracles?
I believe that if I dream so much something- it will become true.
I don't believe anymore only in Santa Claus!
He didn't bring to me my wish for Christmas.
I know that the spring will come soon.
And the spring will bring my dreams.
They are imposing ones - sometimes-feeble ones!
But always my dreams are big!
Hey sweet sorrow,
Would I transform you into sorrow sweets?

Girly g.

"Сладка печал" посвенена на М. S.

Тази година зимата дойде много рано
Моя копнеж за теб е замръзнал
Представям си те, със ръце в джобовете
Не с отворени ръце за прегръдка
Това е защото е студено
С радост ти дойде при мен
С радост аз дойдох при теб
Но земята не разпръсна цветове, а претърпя неуспех
Къде те отнесе зимата?
Спомням си за тебе през цялото време
Като че ли ми донесе повече болка
Започнах да харесвам зимата
Толкова е романтично да усещам студа навън
В унисон с моята вътрешност
Вярваш ли в чудеса?
Вярвам, че ако желая нещо много- то ще стане истина
Но не вярвам повече в Дядо Коледа!
Той не ми донесе моето желание
Зная,че пролетта ще дойде скоро
И пролетта ще ми донесе мечти
Понякога те са внушителни- понякога безхарактерни
Но винаги мечтите ми са големи
Ех! Сладка печал! Бих ли могла да те превърна в нещо друго?

No comments: